Sunday, July 12, 2009

Tagged by IZZAH ISMAIL



>> 5 fakta menarik tentang pemberi award nih..

1. Happy go lucky! izzah memang selalu hepi. susah nak tengok dia sedih. dia memang contra dengan aku. aku selalu sedih, izzah selalu hepi. itulah yang menguatkan hubungan kami. ^_^

2. Banyak cakap. hehe..izzah kalau dah bercakap, memang susah nak berhenti. pastu, cakap laju pulak tu. aku yang lambat pickup ni, kadang2 ada masalah sikit bile berkomunikasi dengan dia. izzah banyak cakap, aku kurang bercakap. perbezaan kedua yang mengeratkan lagi silaturrahim kami. ^_^

3. Pandai baca air muka aku. ish, susah nak elak kalo aku ada problem. dia orang pertama yang tegur. susah payah aku simpan kesedihan ni, supaya tak nampak pada raut wajah, dia mesti dapat kesan jugak. then, nasihat dan semangat ditaburkannya. sume orang pun mesti bangga ada kawan macamni kan? inilah yang menambahkan lagi keakraban kami. ^_^

4. Family first. izzah selalu letakkan famili dia di tempat teratas. dia buat apa2, mesti dia ingat famili dulu. Kalau ada aktiviti famili kt umah dia, dia sanggup balik, wpun cuti hujung minggu je. setiap hari, dia akan call mak dia, tanya khabar. aku, 3hari sekali je..huhu..

5. Budak kecik jugak. satu2 nya persamaan kami! badan dia kecik macam aku. berat pun lebih kurang. yang paling best nya, big hug dengan izzah. terasa macam ada aura kasih sayang dan semangat yang mengalir. lepas tu, mesti rasa mata macam bertakung. betul kan izzah?!


>>Tulis 10 fakta/hobi tentang diri sndiri sbelum memilih penerima award seterusnya.

1. Belajar blogging dari izzah ;))

2. Suka lompat2 baca blog orang, esp kawan2 yang dah mendirikan rumah tangga dan bakal menimang cahaya mata.

3. Punya hati yang sensitif, amat.

4. Tak mudah mesra, tapi dengan orang yang dikenali... kamu tahu kan...?!

5. Suka privacy. sebab tu mintak tukar bilik.

6. Kurang bersabar. huhu.. Husna selalu kena kan?! :P

7. Makan sikit, tapi kerap. makan lambat2. selalu kena bebel dengan budak gemok yang selalu habis cepat :P

8. Simple girl. biasa2 je. low profile.

9. Suka berkawan dengan orang yg lebih dewasa. sebab tu perangai mengada2 kot~

10. Selalu merindui. hehe. jangan terlalu berjauhan dengan aku ye, teman2..


>> Pilih penerima award seterusnya..n describe tentang mereka..

Izyan 'Izzati Mahzan! Enti wajib buat ni..

Izyan ni adalah sahabat yang paling lama aku kenali. sejak sekolah rendah, sampai sekarang. kami jarang bersama, tapi tautan hati antara kami begitu kuat sekali. Allah saja yang tahu, betapa aku bersyukur punya sahabat sepertinya. Yan, ana takleh describe banyak2 sangat pasal enti. kang ana nanges. ana taknak perah memori kita dulu2. kang enti pun nanges sekali. huhu. i love u!



4 comments:

SuTeRa said...

Mar suka makan eskrem. Hari2 dia nak beli eskrem. Kesimpulannya, mar budak kecik. Macam manalah boleh terlepas masuk ke uia ni........

izzahismail said...

ehem!tersenyum kta bace entry awk. heheheh,mcm nak nangis pon ade jgak :)

btolllll! kte suka peluk awk. erat!

Omel, Allah tahu betapa kita sayang sangat dkat awk and kite tau awk pon sayang dekat kita :)


terima kasih sebab sudi kawan dgn kta walaupun kita mcm nih :)

SuTeRa said...

huuu
jangan sedih2 sangat kat sini
nanti banjir
abisla laptop awak

MAR said...

sutera,

haha! eskrem sedap.. ptg ni teman kite mkn eskrem lagi bleh?? ;P

***

izzahismail,

hehe..thanx for everything!
i luv u..
^_^