Tuesday, May 12, 2009

Aku nak share sesuatu...

Assalamualaikum semua...

Hari ni aku nak share dengan kamu satu lagu. Lagu yang buat air mata ku bergenang, menitis, dan terus mengalir di pipi ku, setiap kali aku mendengar dan menghayatinya.

Lagu yang menyedarkan aku tentang hakikat kejadianku sebagai HAMBA dan KHALIFAH di atas muka bumi ni.

Lagu yang mengingatkan aku akan adanya Allah, dalam hati ku, dan kebersamaanNYA dalam setiap nafas ku.

Lagu yang mengembalikan semangat ku yang pernah hilang tatkala dirundum masalah dan dugaan.

Lagu yang terus-terusan membuatkan aku merasai kehadiranNYA, dan terus-terusan menyemarakkan rasa rindu ku padaNYA.



"Alangkah susahnya mendidik nafsuku, Yang tidak dapat melihat kebenaranMU, Bantulah hambaMU dalam mendidik jiwaku ini.."

Terima kasih Saujana!

-_-

0 comments: