Sunday, May 17, 2009

Tak payah boikot KFC takpe?




Tak payah boikot KFC lagi?? [link]


KFC Holding sudah dibeli oleh usahawan melayu?? Kire Malaysia punye la?? [link1] [link2]


Kenapa tidak dibuat penjenamaan semula?? [link]


Tapi dah ada alternatif lain yang sah dimiliki oleh orang Islam 100%. Kenapa tak sokong?? [link]



p/s: Kuasa di tangan anda. Lu pikir la sendiri!

8 comments:

Jepah said...

mslhnyer baru buka kat sg petani la...

tp akan dibuka di terengganu sblm bulan puasa tahun ni... hehehe...

~ MAR ~ said...

insyaAllah, jom kita doakan RFC akan buka cawangan di seluruh negeri di malaysia, secepat mungkin! ^_^

Jepah said...

ape kate kite buka 1? modal RM 1.5 juta je... =p

~ MAR ~ said...

To Jepah:

Bagus gak cadangan tu.
tapi lagi bagus kalo kite buat resepi istimewa kite sendiri.
'IIUM Dietitian Fried Chicken'.
whoa! mantap la ^_^

iLUVuMAR said...

salam...
huaa, bagusnyer...dah lama sangat ana tunggu alternatif macam ni...

nanti ana balik, kite dating kat sana ok~ =p

~ MAR ~ said...

Dear iLUVuMAR:

hehe..insyaAllah..

tapi kat seremban takde lagi la..kena pi utagha sana, baru ade..

tapi kalo ade alternatif laen utk secret recipe, lagi best kan, kan?? =P

iLUVuMAR said...

hahha..ade2..
mar's recipe~
tgh tunggu air tangan enti sendiri. ni..hahah..hari tuh dah janji nak masakkan kek coklat tuk ana kan??

~ MAR ~ said...

Dear iLUVuMAR:

alamak, ana ade janji ek? huhu..ok boleh2..tapi yang cheesecake ana tak reti sangat taw..kang bukan jadi cheesecake, jadi cis!cake =P

ana budak baru belajar~